Transportbur

För ett par dagar sedan köpte jag en transportbur på rusta för bara 299 kr. Den är verkligen kanon. Använder den när jag tar ut valparna, svårt att få ut alla fem annars då vi bor på 3:e våningen. Den kommer även till användning när det bär av till veterinären på torsdag.



Det som är så bra med den är att den
- är ihopfällbar, men ändå väldigt stadig. 
- klarar av att bära 20 kg.
- går att öppna både ovanifrån och på kortsidan 
- har en ficka på sidan
- handtag + axelrem
- vattenavvisande

HÄR hittar ni den

Kommentarer
Postat av: Jenny

299kr är ju inte så farligt pris för en transportbur, och så var den fin också ^^



Jag såg att du rekommenderade ett hundschampo som fanns på Rusta (tror jag att det var), finns det kvar ännu?

2009-06-23 @ 12:32:55
Postat av: caroline

Ja det finns kvar. Det schampot är verkligen superbra!

Här kan du hitta det: http://www.rusta.se/hundschampo_p75601210.html



Finns ett balsam också, men jag använder bara schampot, tycker inte att det behövs något balsam faktiskt.

2009-06-23 @ 13:20:38
Postat av: Jenny

Super!

Då ska jag testa det på våra hundar, tackar ^^

2009-06-23 @ 16:01:34
Postat av: Viktoria

Vilken reklam...det skulle tillverkarna se:-)



Det var ju bra att man kan öppna uppifrån också!

Jättefin!

Jag skulle vilja se lite bilder på valparna med:-)

Postat av: Viktoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se