Hanvalpen är tingad

Lillgrabben ska flytta till en trevlig familj som bor i Åmmeberg.

De var här och hälsade på tidigare idag och hade lite svårt att bestämma sig för om de skulle ha en hanvalp eller tikvalp. För en liten stund sedan ringde dom och sa att de bestämts sig för hanvalpen. Förvirrad som jag är svarade jag "Nä, men det går inte. Det var en familj som var här och tittade och kanske vill ha honom."  Valpköparen lät naturligtvis förvånad och undrade hur jag kunde göra så, de har ju betalat handpenning och allt. Då slog det mig att det var ju den familjen som jag pratade i telefon med som hade varit här under dagen. 

Jag bad om ursäkt och hoppas nu att de inte tycker jag är allt för virrig :P

 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Skrämmande.........en riktig rysare, tur att förvirringen var kortvarig:-)

Grattis till familjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se