Frejas matte

Här ger Frejas matte en presentation:

"Mitt namn är Jenny Lilius, jag bor i Månkarbo tillsammans med min mamma. Jag är 19 år gammal (ung). Just nu är jag tyvärr arbetsslös men kommer att börja studera till hösten. Jobbar hårt med att förverkliga en författardröm som jag har haft sedan jag var liten.   Jag har växt upp med hundar och ser det helt omöjligt att leva utan dem. Runt mig fanns det golden retrievers, långhårs-taxar och på senare tid även papillon. (Vilket vi har två stycken nu.)   Jag hoppas att Freja och jag kan börja på agility, eftersom jag tycker det ser roligt ut och vill ha en aktiv tillvaro med min hund.   Annars om mig själv så är jag en lugn person, jag sitter gärna vid datorn när det är tråkigt väder ^^."

Tack så mycket för presentationen Jenny.  Jag tror Freja kommer trivas superbra hos dig =)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lycka till Jenny!

Postat av: Jenny

Åh tack så mycket ^^

2009-06-15 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se