Lillans matte

Här kommer en presentation av Amelie som ska ha lilltjejen:

"Mitt namn är Amelie Stridh, jag är 23 år gammal och bor i Karlskoga. Mitt stora intresse är djur och jag har en katt (Sessan), en kanin (Poppsie) och en häst (Yakari). Jag tycker mycker om att träna dressyr och rida ut i skogen. Jag har alltid tyckt om hundar och har velat haft en länge, men det har inte riktigt blivit läge för det förän nu. Det här blir min första egna hund, fast jag har tagit hand om många hundar. Jag vill mest ha hunden till sällskap och ha med den i stallet när jag rider ut osv. Så det här känns som den perfekta rasen för det =) Nu över sommaren kommer jag vara ledig, sen till hösten kommer jag att läsa på komvux. Så det kommer bli en bra start =) Jag ser fram emot att få ta hem "Lillan" ( som hon inte kommer att heta sen).
// Amelie"

Amelie verkar vara en riktig djurvän. Det låter som att lilla tikvalpen kommer få en mycket bra och rolig sommar =)
//Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig sida! Besök www.lyckligadjur.se! Där hittar du hundprylar!

2009-06-19 @ 08:32:54
URL: http://www.lyckligadjur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se